Легкові шини /шини для ванів / шини для 4x4

New content item

Constantly
moving forward

Більше ніж 145 років інновацій та прогресу

Woman driving and looking into the back mirror

Вже 150 років ми маємо пристрасть до шин.

Історія успіху Continental сягає аж до 1871 року, коли компанія була вперше створена в Ганновері, Німеччина. Скрізь, де люди прагнуть перетворити свої ідеї мобільності в реальність, ми готові їх підтримати. Це спільний стержень, що проходить через кожну епоху нашої історії; наші технології, системи та сервісні рішення роблять мобільність та транспорт більш сталими, безпечними, зручнішими, більш індивідуальними та доступними.

 

Так би мовити, є досить багато підстав, але ось короткий опис ключових фаз за 150 років інновацій та прогресу - і вражаючий погляд у майбутнє.

Сталий шлях (1991 – Теперішній час)

Експериментальна лабораторія “Taraxagum Lab Anklam” відкрита у 2018 році в Мекленбурзі - Померанія, Німеччина. Лабораторія проводить новаторські дослідження з вирощування та переробки кульбаб, як альтернативного джерела сировини каучуковому дереву, що є значним стрибком у виробництві екологічно чистої покришки.

ContiLifeCycle випускається в 2013 році з урахуванням терміну служби вантажних шин Continental. Застосовуючи повністю унікальну комбінацію переробки гуми та відновлення шин для вантажних автомобілів, Continental розробляє стале рішення, яке продовжує термін служби шин, значно знижуючи витрати.

У 2007 році Continental купує Siemens VDO Automotive AG і входить до п'ятірки найкращих постачальників в автомобільній промисловості у всьому світі. Одночасно компанія зміцнює свої ринкові позиції в Європі, Північній Америці та Азії.

ContiSportContact 2 Vmax представлена у 2003 році, перша у світі дорожня шина,  з максимальною швидкістю до 360 км / год. Пізніше Continental офіційно визнаний книгою рекордів Гіннеса за продаж найшвидших у світі сертифікованих шин.

У 1998 році компанія зміцнює свої позиції світового виробника шин, відкриваючи сайти в Аргентині, Мексиці, Південній Африці та Словаччині.

Розглядаючи екологічний вплив шини, в 1991 році були запровадженні нові рішення. Continental запускає ContiEcoContact, першу в світі сталу шинуі, яка доводить, що турбота про навколишнє середовище не потребує компромісу з ефективністю та безпекою.

Інженери приділяли особливу увагу зниженню опору накату та зносу шин, тому ContiEcoContact прослужить набагато довше і залишатиме на асфальті значно менше залишків гуми (порівняно зі звичайною шиною).

Ще однією перевагою для навколишнього середовища - і експлуатаційних витрат водія - є те, що це покращує паливну ефективність автомобіля. Сьогодні ContiEcoContact перебуває у своєму п’ятому поколінні і, за незалежними тестами, продовжує класифікуватися як найкраща шина у своєму класі.

Highlight: The art of advertising

The golden age of transportation and mobility provided wonderful inspiration to another emerging art-form: advertisements. Within the archives of Continental, there is a stunning collection of painted posters reflecting not just the qualities of our products but also the aspirations of our customers.
Whether it was about performance, safety, or merely the glamour of traveling to exotic locations, there's plenty to savor in these colorful snapshots of cultural history.

Інтернаціоналізація (1961 - 1990)

Поглинання північноамериканського виробника шин General Tire в 1987 році призводить до створення нового міжнародного дочірнього підприємства: Continental Tire North America, Inc.

У 1979 році Continental приймає в свої лави європейські шиномонтажні компанії Uniroyal, розширення своєї сітки в Європі. Через шість років також придбано мережу шиномонтажів австрійської компанії Semperit.

Велике нововведення було здійснено в 1972 році, коли Continental випускає зимову шину ContiContact без шипів. Цей крок явив собою значне підвищення безпеки дорожнього руху під час руху в суворих сезонних умовах.

Попит на шини різних типів та різних видів використання, зростав одночасно з динамічним розвитком світового автомобільного виробництва. Щоб не відставати від вимог ринку, Continental створив спеціальний центр випробувань. Випробувальний центр Contidrom відкрився в 1967 році на краю Люнебурзької пустелі.

Особливості : Перший безпілотний автомобіль

У 1968 році, на подив преси та громадськості, наш перший автомобіль без водія з електронним управлінням, вийшов на трасу на нашому випробувальному майданчику Contidrom. Метою цього візіонарного проекту було визначити, як можна відтестувати шини за допомогою наукових методів у запрограмованих умовах. Але в іншому сенсі інженери Continental прокладали шлях до майбутнього автономного водіння авто.

Сьогодні Continental продовжує працювати над новими технологіями для підтримки автономного водіння. В даний час на закритих тестових трасах працює CUbE - “Continental Urban Mobility Experience” - який може бути активований додатком зі смартфонів для безпечного відправлення пасажирів до вибраного ними пункту призначення. В іншому місці дослідники досліджують потенціал автоматизованих поїздок по шосе та автоматичного паркування в гаражі. Уникнення потреби у водієві також надихає на ідеї щодо салону автомобіля: інженери Continental можуть переробити його на щось таке ж затишне, як вітальня.

Почати
 

Успіхи в перегонах (1931 – 1960)

Continental починає серійно випускати радіальні шини вперше в 1960 році. Компанія вводить букву "R" для позначення цих шин, яка згодом стає стандартом для виробників шин у всьому світі.

У 1955 році Continental - перша німецька компанія, яка розпочала виробництво безкамерних шин для легкових автомобілів з урахуванням вимог виробників автомобілів. Ці шини значно перевершують свою надійність у порівнянні з традиційними шинами.

У 1952 році Continental пропонує перші в Європі шини, спеціально розроблені для зимових та морозних умов, М + S (Багно та сніг).

Тісно співпрацюючи з Daimler-Benz та Porsche, Continental повторює свої довоєнні успіхи на гоночній трасі між 1951 і 1955 рр. Такі водії, як Стірлінг Мосс, Карл Клінг та Хуан Мануель Фанджо, виграли Гран-прі Франції, Великобританії, Нідерландів та Італії в автомобілях, котрі були оснащені високошвидкісними шинами Continental.

Після закінчення війни в 1945 році британський військовий уряд дає дозвіл відновити виробництво в Ганновері.

Під час війни дослідники продовжують працювати над новими конструкціями та технологіями. Одним із результатів є патент на безкамерні автомобільні шини, виданий нашій компанії в 1943 році.

Між 1935 і 1940 роками автомобілі Mercedes та Auto-Union (відомі сьогодні як Audi), були оснащені гоночними шинами Continental, котрі в своєму активі мають вагомі тріумфи в перегонах. Чотири поспіль перемоги у Гран-прі Німеччини, чотири перемоги в гонці в  північноафриканському Тріполі, три в Італії, а також численні рекорди швидкості допомогли таким гонщикам, як Рудольф Караччола, Берндт фон Роземайер та Ганс Штук, досягти міжнародної слави.

 

Контінентал під час Другої світової війни

Після початку Другої світової війни в 1939 році виробництво шин та гуми ретельно регулюється забезпеченням військових вимог до шин для вантажівок та літаків, а також виробництва одягу, взуття та інших матеріалів. Як і багато промислових компаній в Німеччині на той час, Continental використовує примусову працю, яку постачає так званий "Третій Рейх". Цей ганебний епізод глибоко нас вражає і був описаний в історичному дослідженні, опублікованому в 2020 році.

Винахідливі першопрохідці (1901 - 1930).

На початку 20 століття Continental охоплює трансформаційні зміни у своєму виробничому напрямку: автомобільні шини. Компанія має величезний успіх у цих починаннях з самого початку - і з тих пір не зупиняється.

Сажа прийнята на виробництво шин у 1926 році, використовується як посилюючий наповнювач, щоб надати шині більшу стійкість до зносу та старіння - та її характерний колір.

У 1921 році Continental - перша німецька компанія, яка випустила на ринок кордову шину. Кордова тканина є більш податливою, що несе в собі значне покращення по зрівняно з жорсткою лляною квадратнотканою тканиною.

Не все стосується лише автомобільних шин. Авіатор-піонер Луї Блеріо входить в історію першим польотом через Ла-Манш у 1909 році. Матеріал крил та фюзеляжу аероплану був наданий компанією Continental.

Також Continental винайшов знімний обод для седанів  що у 1908 році було чудовою інновацією, яка допомагала заощадити час та зусилля при зміні шини.

У 1904 році Continental представляє першу в світі автомобільну шину з протектором.

25 березня 1901 року перший із автомобілів Карла Бенца, який називався Mercedes, був оснащений пневматичними шинами Continental. Він домагається сенсаційної перемоги в автомобільній гонці Ніцца-Салон-Ніцца, подолавши 414-кілометрову дистанцію за 6 годин 45 хвилин 48 секунд. Цей виграш виявився потужною рекламою та сприяв розробці нових конструкцій шин.


Дух оптимізму (1871 - 1900)

Важлива віха в історії компанії була в 1892 році, коли Continental стає першою німецькою компанією, яка виробляє пневматичні шини для велосипедів.

Вперше зображення стрімкого коня з’являється на нашій продукції в 1875 році – яке є в основі герба міста Ганновер - і воно офіційно прийнято як товарний знак компанії в 1882 році.

Компанія Continental Caoutchouc & Gutta-Percha заснована в Ганновері 8 жовтня 1871 р., За півтора десятиліття до виробництва першого автомобіля. Продукція головного заводу на вулиці Варенвальдер включає прогумовані тканини для плащів, виробництво грілок та твердих шин для велосипедів та вагонів.

Вибір Ганновера як місця для створення бізнесу був не випадковим. На початку XIX століття місто було жвавим промисловим центром з машинобудівними заводами, ткацькими та текстильними фабриками та навіть з розкішними шоколатьє. Також ще в 1843 році Ганновер вже був з'єднаний з рештою Німеччини прямою залізничною лінією.

Хайлайт : Чому саме кінь? Логотип Continental датується 1875 роком

Стрімкий кінь - одна з найбільш відомих логотипів в автомобільній промисловості, що символізує силу, спритність тавитривалість. За ці роки він прийняв кілька форм. Але як і чому це стало синонімом Continental Tyres?

 

Перша поява коня в логотипі завдячує ветеринару на ім’я Хартманн, який винайшов «буфери для копит», виготовлені з м’якої гуми, призначені для запобігання ковзанню коней на крижаних поверхнях. Він володів патентом, в той час як Continentalвиробляв та розповсюджував їх. Кожен буфер копит мав зображення коня, що піднімається на задніх ногах.

 

Але більш ширше значення логотипу походить від коріння компанії в Ганновері, Німеччина; чистокровний скакун з однойменною назвою - традиційний символ регіону. Вперше він з’явився на гербі герцогів Брунсвік-Люнебурзьких у XIV столітті і донині використовується в німецькій землі Нижня Саксонія.

Погляд у майбутнє

Продовжуючи наш довгий досвід інновацій, Continental розробляє дві абсолютно нові концепції шинних технологій, що призведе до ще більшої безпеки на дорозі та комфорту в майбутньому. Дві системи - ContiSense і ContiAdapt - забезпечують постійний моніторинг стану шини, а також можливість незалежного узгодження робочих характеристик шин з існуючими дорожніми умовами. Офіційний дебют цих технологій відбувся на автосалоні у Франкфурті в 2017 році.

ContiSense заснована на розробці електропровідних гумових сумішей, які дозволяють передавати електричні сигнали від датчика в шині до приймача в автомобілі. ContiAdapt поєднує мікрокомпресори, вбудовані в колесо, для регулювання тиску в шинах з ободом змінної ширини. Це дозволяє системі змінювати розмір контактної ділянки, що за різних дорожніх умов є вирішальним фактором безпеки та комфорту.

І ContiSense, і ContiAdapt були інтегровані в концептуальну шину, яка дозволяє повністю використовувати переваги обох систем. Конструкція шини має три різні зони протектора для їзди по мокрій, слизькій або сухій поверхні. Залежно від тиску в шинах та ширини обода, активуються різні зони протектора, і концептуальна шина приймає необхідний “відбиток” у кожному випадку. Таким чином, характеристики шини адаптуються до переважаючих дорожніх умов або щодо переваг водія.

Continental вважає, що обидві концепції шинних технологій є перспективними рішеннями для мобільності майбутнього, де шини пристосовані для задоволення потреб автоматизованого водіння та кращих емоцій від водіння.

 

Історія успіху Continental сягає 1871 року. Скрізь, де люди прагнуть перетворити свої ідеї мобільності в реальність, ми готові їх підтримати.

Наші найвидатніші шини