Легкові шини /шини для ванів / шини для 4x4

stage_image1_lg

Компанія

Motorcycles Tires

From pioneer to global player

article_66w_image1

Реальна історія німецької культури шин


Вона захоплює новаторським духом, незмінним інстинктом і одержимістю до технологіій, і думками про створення гумової й гутаперчевої компанію в 1871 році - році, коли німецький рейх був заснований. На початку, велосипеди і тверді шини були єдині речі, виготовлені на нашому домашньому заводі в Ганновері. Пройшло майже чверть століття, перш ніж Хільдебранд і Вольфмюллер придумали перший серійний мотоцикл з  паливним двигуном в 1894 році і, незважаючи на гарцюючого коня, ще в логотипі молодого Continental, ми були рушійною силою на ринку шин прямо з самого початку, і приймали вирішальну участь у науково-технічному прогресія. Ще в 1892 році, ми були першою німецькою компанією з виробництва пневматичної шини, а в 1904 році, ми на ринку з першими шинами на яких був малюнок протектора - сенсація в ті часи. Але з цього моменту, темп значно зріс. Моторизація суспільства на початку 20-го століття спонукала розвиток німецької культури шин в чистому вигляді: Continental невпинно досліджував, випробовував і винаходив шини для мотоциклів, охоплюючи сотні тисяч кілометрів і застосовуючи численні патенти. У спірних гоночних подіях, ми пройшли нелегкий шлях розуміючи наші проблеми,  але також робили висновки в чому ми кращі. Зухвалі гонщики, такі, як світовий рекордсмен Вільгельм Герц, який перетнув позначку 300 км / год в 1951 році з НГУ Delfin, увічнили бренд Continental.

Сьогодні ми ведемо вперед ці традиції в нашому домашньому заводі  мотоциклетних шин в місті Корбах, Північний Гессен , з тією ж пристрастю, що ознаменувало попередні покоління. Ми в буквальному сенсі живемо німецьким мистецтвом інженерії та несемо вікову одержимість "епохальним" інноваціям.

Цей сайт використовує cookies, щоб Ваш досвід користування ним був якомога кращим. Дізнайтеся більше тут