Легкові шини /шини для ванів / шини для 4x4

Continental is a Founding Partner of Extreme E, a new race series setting new milestones in eMobility performance and safety.
Розроблено для

Екстремальних

Керування електромобілями до нових висот витривалості

Ви висуваєте найвищі вимоги до наших шин, і саме тому Continental приймає кожен виклик для досягнення нових цілей щодо безпеки i продуктивності. Тепер, коли ми стали партнером-засновником Extreme E, настав час для нових пригод. Приєднуйтесь до нас під час cерії перегонів, які вирушають на незвідані території: траси в найбільш негостинних куточках світу, екологічні позашляховики з потужним електроприводом і перегони, в яких перемога можлива тільки завдяки ідеальній координації між автомобілем і водієм.

Екстремальні перегони у найвіддаленіших куточках світу

Екстрім Е - Перегони

12 команд, розділених на дві групи, змагатимуться у 5 локаціях, а чотири найкращі команди перейдуть до фінального етапу.

Як ви вважаєте, електромобіль призначений лише для поїздок у місто? Подумайте ще раз. Нова серія Extreme E доставить вас у найбільш дикі та далекі регіони планети. Мотоспорт ніколи не був таким електризуючим як  зараз, коли команди професійних водіїв змагаються в екстремальних умовах за головний приз.

Зважаючи на популярність серії Формули Е, глобальна аудиторія якої виросла до 330 мільйонів всього за чотири сезони, настав час для зовсім нового типу гоночних змагань. Extreme E перевозить високоефективні спортивні автомобілі до найжорсткіших дорожніх умов, в яких можуть досягти успіху лише найбільш безстрашні водії, підтримувані розвиненою технологією.

На початку серії Extreme E 12 команд, розділених на дві групи, змагатимуться у 5 локаціях, а чотири найкращі команди перейдуть до фінального етапу.  Continental як партнер-засновник серії надасть власні шини для забезпечення відмінного зчеплення з дорогою, будь то в Гімалаях, на узбережжі Індійського океану, в Арктиці, в пустелі або в тропіках.

Відкрийте що є за межами екстріму

Extreme E обіцяє бути найбільш екстремальною формою автоспорту, а шведська зірка автоперегонів Мікаела Елін-Коттулінський є офіційним тестовим водієм шин Continental, розроблених для цієї події. Слідкуйте за подіями в нашому серіалі "За межами Екстріму".

Локація, локація, локація аж до екстріму

Extreme E – St. Helena

Невід'ємним елементом серії Extreme E є St. Helena, колишній королівський поштовий корабель, який транспортує наших нестримних учасників до п'яти гоночних місць по всьому світу.

Невід'ємним елементом серії Extreme E є St. Helena, колишній королівський поштовий корабель, який транспортує наших нестримних учасників до п'яти гоночних місць по всьому світу.

Корабель був переобладнаний і модернізований, вартістю мільйонів євро, також служить операційною базою для цієї глобальної експедиції. Він був обладнаний сучасною майстернею та центральним операційним, логістичним, комунікаційним та житловим центром.

Так куди ж приведе нас пригода Extreme E і з якими складними умовами зіткнуться водії?

Extreme E – джунглі

Extreme E організує перегони в амазонських тропічних лісах, де є тропічний клімат з високою температурою і вологістю.

Extreme E організує перегони в амазонських тропічних лісах, де є тропічний клімат з високою температурою і вологістю. Це також одна з найбільш вражаючих екосистем у світі з дуже різноманітною місцевою флорою та фауною. Як виникає з назви дощу буде багато, а маршрут буде слизьким і небезпечним. Шини повністю електричного позашляховика повинні забезпечити ефективне гальмування як на сухій, так і на мокрій дорозі і дуже добру тягу.

Extreme E – локація пустеля

Далі Extreme E проведе перегони на сухому субтропічному кордоні Сахари

Далі Extreme E проведе перегони на сухому субтропічному кордоні Сахари. Для цього пустельного регіону, де випаровується більше води, ніж випадає опадів, найбільш характерними є важкі умови, брак води та суворі ландшафти. У цьому середовищі вкрай важливим є привід на чотири колеса, в той час як по ущільненому піску можуть їздити звичайні автомобілі, входження на дюни вимагає кращої тяги і більшої потужності на всіх чотирьох колесах.

Extreme E – локація Арктика

Extreme E проведе одні з найефектніших перегонів у Арктиці.

Арктика розташована на вершині світу, глибокий океан, покритий дрейфовим льодом, оточений замерзлими континентами та архіпелагами. У цій грізній обстановці Extreme E проведе одні з найефектніших перегонів. Якщо низькі температури не були досить страшними, перегони по льоду перевірять межі вміння та витривалості кожного водія.  Електромобілі повинні підтримувати тягу та зчеплення на слизьких поверхнях під час подорожі з максимальною швидкістю, а це означає, що їм знадобиться технологія зимових шин, найкращих у своєму класі.

Extreme E – локація Індійський океан

Extreme E проводить перегони на острові в Індійському океані в одному з найбільших морських заповідників у світі.

Extreme E проводить перегони на острові в Індійському океані в одному з найбільших морських заповідників у світі. Весь час водії зможуть милуватися захоплюючим видом на величний океан, але перш за все їм доведеться зосередитись на перегонах у районі, що з'єднує пісок з морською водою. У цьому випадку електричний позашляховик буде розраховувати на привід на чотири колеса, адже водії будуть проїжджати по унікальній поверхні піску, який є щільний, але значно мокріший ніж в Сахарі.

Extreme E – локаця Гімалаї

Extreme E організує одні зі своїх перегонів біля підніжжя Гімалаїв.

Поширюючись на територію Непалу, Бутану, Північної Індії, південно-східного Тибету та північної М'янми, Гімалаї - це найвищий і найпомітніший гірський масив у світі. Extreme E організує одні зі своїх перегонів біля підніжжя Гімалаїв, де нерівна місцевість, покрита камінням, грунтом, грязюкою та гравієм, стане серйозним випробуванням для учасників. Їм потрібно буде запастися міцними шинами, з боковиною, яка витримає удари гострих каменів та інші небезпечні ситуації.

 

Найміцніша шина в історії

Extreme E – шини Continental

Екстремальні перегони вимагають екстремальних шин

Екстремальні перегони вимагають екстремальних шин

Extreme E - це найбільш екстремальна серія перегонів у світі. Нові перегони організовані в таких унікальних і складних умовах, вимагають нового типу шин. Як партнер-засновник серії Extreme E, ми докладаємо цеглину до спільного проекту, щоб надати всім учасникам найкраще обладнання, яке може витримати будь-які випробування, які вони проходитимуть. Continental ретельно перевірив вимоги цієї серії перегонів і створив шину з найвищими показниками, яка, зокрема, відповідає потребам конкуруючих команд. Оптимізовані під поглядом продуктивності шини розроблені не лише для екстремальних умов, але і для конкретних вимог конкуруючих електричних позашляховиків.

Пекуча спека або сильний холод; болото, пісок або лід - якими б екстремальними не були умови, гонщики та їх транспортні засоби потребують надійних шин, які забезпечують тягу, зчеплення та чудові показники на кожному етапі перегонів. Continental CrossContact LX, основа нової шини, розробленої для серії Extreme E, - це всесезонна туристична шина з збалансованими властивостями та спеціально розроблений протектор, що покращує тягу та стійкість практично на будь-якій поверхні. Ми вдосконалили свої сили, щоб створити дві абсолютно нові шини спеціально для Extreme E. CrossContact Xtreme Winter та CrossContact Xtreme Summer допоможуть водіям безпечно дістатися до фінішної лінії найбільш екстремальних перегонів у світі.

Перегони раллі ще ніколи не були такими захоплюючими

Extreme E – специфікація перегонів

Усі учасники Extreme E використовують однаковий набір стандартизованого обладнання: шини, акумулятор та позашляховик типу SUV.

Надзвичайно електризуючі - електричні позашляховики для екстремальних перегонів

Усі учасники серії Extreme E використовують однаковий набір стандартного обладнання. Тут з’являється виробник гоночного автомобіля Spark Racing Technology, який створить, змонтує та доставить абсолютно новий електричний позашляховик для відважних учасників серії перегонів.

Наступною ключовою складовою автомобілів Extreme E буде акумулятор. За цей елемент відповідає фірма Williams Advanced Engineering, яка упродовж чотирьох сезонів перегонів ABB FIA Formula E Championship поставляла акумулятори та інші компоненти для гоночних автомобілів.

Випробування прототипів розпочнуться в липні 2019 року зі значним внеском у галузі шинотехнології від партнера-засновника Continental. Кожна команда отримає два комплекти літніх та зимових шин, оптимізованих під поглядом всіх можливих аспектів продуктивності та безпеки, необхідних для електричних позашляховиків.

Extreme E – гоночний автмобіль

Усі учасники серії Extreme E використовують однакову модель позашляховика, побудованого Spark Racing Technology.

Як побудувати повністю електричний позашляховик для екстремальних перегонів

Як побудувати повністю електричний позашляховик для екстремальних гонок

Як і в традиційних серіях перегонів, Spark Racing Technology запроектує і створить загальну базу деталей, що відповідає найсуворішим вимогам, а потім передасть затверджене шасі кожній команді. Пізніше, кожен учасник може протестувати і створити свою власну трансмісію і кузов на цій платформі.

Стандартні деталі, підготовлені технологією Spark Racing, включають:

  • сталева труба каркасна;
  • підвіска і амортизатори;
  • гальмові й кермові системи;
  • зони деформації і каркас безпеки.

Області, над якими можуть працювати окремі команди, включають двигун і інвертор, а також окремі компоненти кузова, такі як кришка двигуна, бічні спідниці, ліхтарі, а також передній і задній бампери.

Акумулятори будуть сумісні з двигунами, які відповідають специфікації серії Formula E, і будуть генерувати максимальну потужність 470 кВт (еквівалентно приблизно 630 к.с.). Проте, цей новий акумулятор спеціально адаптований до вимог гонок по бездоріжжю і не боїться екстремальних умов навколишнього середовища, дорожніх умов і рельєфу місцевості.


Як перемогти у чемпіонаті Extreme E

Extreme E - це чемпіонат світу, в якому повністю електричні позашляховики ведуть жорстоку боротьбу в найбільш екстремальних місцях світу.

Формат серії Extreme E відомий шанувальникам автоспорту - дві групи з шести команд змагаються в динамічному турнірі, який проводиться за системою "однолітків". Чотири найкращі команди переходять у фінал, в якій водії змагаються в поєдинках один на один за бажане місце у фіналі.

Позашляхові етапи становитимуть близько 6-10 км, а водії повинні знайти шлях до кількох віртуальних воріт. Кожна траса буде складатися з п'яти-шести воріт із поєднанням позашляхових доріг та відкритої території. 

Extreme E – правила перегонів

У серії Extreme E дві групи по шість команд змагаються в динамічному турнірі, проведеному по одноранговій системі.

Що зараз відбувається: