Компанія Continental розробила систему допомоги при поворотах на основі радара. Вона доступна для встановлення на існуючі комерційні транспортні засоби, що дає можливість модернізації автопарків їх власникам. Система, що має назву RightViu, вже отримала дозвіл на експлуатацію та потрапила в програму отримання державної фінансової підтримки в Німеччині, що лише підкреслює її перспективність та актуальність. На сьогодні Continental є єдиним постачальником, який покладається на виключно радіолокаційне рішення для виявлення велосипедистів та пішоходів.
«Підвищення безпеки велосипедистів та пішоходів є важливою соціальною відповідальністю. Адже аварії з їх участю та спричинені поворотом вантажівки завжди мають серйозні наслідки», - каже Жиль Мабіре, керівник відділу комерційних транспортних засобів та послуг. «Ми в Continental повністю усвідомлюємо свою відповідальність, тому в рамках нашої стратегії Vision Zero виводимо на ринок складну систему на основі радіолокаційного рішення».
«Ми вважаємо, що наше рішення є ідеальним для виявлення велосипедистів у сліпих зонах, а також для класифікації та відокремлення їх від інших об’єктів та уникнення серйозних аварій. На відміну від систем на основі камер або ультразвуку, сенсорна система виявляє, чи справді це велосипедист чи пішохід», - каже Георг Клівер, керівник відділу продуктів післяпродажного сервісу для спеціальних транспортних засобів Continental. «Ця система також проста в установці».
Радар забезпечує особливо точне виявлення інших учасників дорожнього руху поруч із транспортним засобом. Область спостереження становить чотири метри збоку від транспортного засобу та до 14 метрів ззаду та спереду. Таким чином RightViu навіть перевищує вимоги, які висуває програма BMVI. Програмне забезпечення VRU (Vulnerable Road User – вразливий дорожній користувач) оцінює інформацію з радіолокаційних датчиків. Якщо велосипедист знаходиться в зоні покриття, водії попереджаються акустично та візуально. Для власної радіолокаційної системи Continental використовує ноу-хау своїх експертів та технологію й компоненти, що вже виробляються серійно. Компанія також працює над розробкою технічно більш складного рішення, яке використовує штучний інтелект для оцінки намірів учасників дорожнього руху.
RightViu можна швидко та легко встановити на транспортному засобі. Також система не потребує дисплея в салоні. Радар встановлюється на кріпленні дзеркала заднього виду, тому в кузові транспортного засобу не буде зроблено жодних додаткових отворів. Трудомісткі роботи, на кшталт укладання додаткових кабелів у кабіні, виключені. Єдина вимога – радіолокатор повинен бути встановлений на висоті не менше двох метрів, щоб він мав правильний діапазон виявлення. Цій умові задовольняють майже всі автобуси та великовантажні автомобілі. Втім, інженери Continental вже зараз розробляють подібне рішення і для легких комерційних транспортних засобів.
Стратегія попередження відповідає принципам Continental щодо позбавлення водія від потоку інформації в салоні та надання потрібної інформації в потрібний час. «Ми свідомо вирішили піти проти використання додаткових дисплеїв. Водії отримують чіткий попереджувальний сигнал, який спрямовує їх увагу на небезпечну ситуацію, щоб ризик можливого зіткнення був виявлений вчасно», - пояснює Георг Клівер. «Додаткова інформація про місцезнаходження людини, яка могла б бути представлена на екрані, часто не має значення в цей час». А якщо ринок все ж вимагатиме візуального зображення учасників дорожнього руху на моніторі, Continental зможе створити таке рішення.