Нова технологія ContiFlexStud дозволила Continental підвищити активну безпеку та експлуатаційні характеристики шипованих зимових шин. Інноваційні шипи тепер виробляються виключно для нової зимової шини IceContact 3 розміром від 17 дюймів і вище. Шини такого розміру зазвичай зустрічаються на більших і важких транспортних засобах, що вимагають вищого рівня зчеплення з дорогою в скандинавських зимах.
Протягом всього терміну служби шини нова технологія шипів забезпечує кращий комфорт і знижує знос дороги. «Звичайні шипи ніколи не могли повністю проникнути в лід на поверхні дороги, заважала жорстка алюмінієва оболонка», — пояснює Марко Геллінгс (Marco Gellings), керівник відділу зимових шин Continental. «Наші гумові оболонки ContiFlexStud дозволяють твердосплавним штифтів проникати глибше в лід. В результаті кожен з цих нових шипів поліпшує зчеплення з льодом приблизно на 7%, значно підвищуючи активну безпеку». Крім того, шипи вулканізуються в шині на стадії виробництва, практично виключаючи втрату шипів при експлуатації. Зимові шини зі вставленими шипами забезпечують набагато більший безпечний пробіг, ніж раніше. А більш гнучкі шипи тихіші, комфортніші і зберігають дорожнє покриття.
Технологія ContiFlexStuds дбає про дороги: нові шипи гнучкіші та набагато краще пристосовуються до нерівної поверхні, знижуючи знос дороги на 20% у порівнянні зі звичайними шипами. А оскільки гума є набагато стійкішою до зносу при контакті з дорогою, ніж алюміній, знос шипів зменшується, а довговічність — збільшується. Тут і секрет комфорту: оскільки гумовий корпус шипів згинається при контакті з дорожнім покриттям, шум від шин/дороги помітно знижується.