Continental: абсолютний фаворит у категорії шини в Україні
Київ, Вересень 2018. Шини ТМ Continental за відгуками українських споживачів, що брали участь у голосуванні, посіли почесне перше місце. За методикою дослідження голосування проводиться упродовж року і враховує вибір трьох категорій респондентів: користувачів, експертів та зірок шоу бізнесу. Цього року проголосувало 39 678 споживачів, а нагорода «Фаворити Успіху» відзначила свій 15 річний ювілей.
Результати завіряються маркетинговою дослідницькою компанією InMind і проходять ретельний аудит Київського міжнародного інституту соціології (КМІС).
На урочистій церемонії, що проходила 29 травня у Києві, відзнаку отримала Ірина Якимів, менеджер з PR та маркетингу в Україні та країнах Балтії Continental Tire Division. Посилання на відео-коментар за цією адресою — https://youtu.be/QzcKwCBoklk
Вшанування бренду Continental серед користувачів більш ніж 30 інших торгових марок шин, є важливим підтвердженням для компанії, що стратегія пріоритету безпеки знайшла відгук в українських водіїв.
Кожного дня більш ніж 250 000 співробітників компанії Continental у всьому світі, а зокрема 42 000 інженерів та розробників працюють над тим, щоб зменшити аварійність та травматичні випадки на дорогах і звести кількість аварій до нуля. Така місія компанії перегукується з призначенням лікарів – рятувати життя.
Шини є єдиним компонентом автомобіля, що взаємодіє власне з дорожнім покриттям, тому від стану шин, їх правильного підбору та встановлення залежить керованість автомобіля, та що найважливіше - гальмівний шлях.
За понад 150 років компанія Continental пройшла шлях від промислового виробника шин з безперечною якістю гуми, детально продуманим протектором до інноваційного концерну, що сконцентрований на створенні технологій автоматизованого й автономного водіння, програмного забезпечення та сенсорних датчиків, котрі покликані допомагати водію уникнути небезпеки на дорозі.
Завдяки саме такому поєднанню шини Continental є «розумними шинами №1» у світі.
Довідка
«Фаворити Успіху» — перший і поки ще єдиний в Україні конкурс торгових марок, який цікавиться думкою безпосередніх споживачів і публікує рейтинги гравців ринку у відкритий доступ. Рейтинги складаються щорічно з 2003 року з метою визначення найкращих, найбільш затребуваних споживачами і рекомендованих експертами брендів, компаній, закладів, ЗМІ, а також найяскравіших представників шоу-бізнесу. У рейтингу, розділеному на категорії товарів і послуг, беруть участь всі без винятку торгові марки, що офіційно діють на українському ринку. Респонденти самостійно формують список учасників, рекомендуючи свої улюблені бренди, за які бажають проголосувати.
Фаворитів Року — лідерів рейтингу громадських уподобань визначають 3 журі: Спеціалісти (галузеві експерти) визначають якість товарів і послуг. Популярність і успішність бренду — завдання для публічних громадських діячів країни та Знаменитостей.