Легкові шини /шини для ванів / шини для 4x4

stage_image

Медійні сервіси

НОВЕ МАРКУВАННЯ ШИН: МЕНШЕ ЕТИКЕТОК, БІЛЬШЕ ІНФОРМАЦІЇ

16/03/2021

Нове маркування шин в ЄС або нова євро-етикетка

З травня 2021 року в Євросоюзі стартує використання нової євро-етикетки (наклейка на шини), яка дозволить отримувати споживачам більше інформації про шини, що продаються в роздрібній мережі.

На новій євро-етикетці передбачені наступні зміни:

- з’являться поля для нанесення основної інформації. Це марка, модель шини, її типорозмір з індексами швидкості та вантажопідйомності;

- передбачено поле для артикулу (ідентифікатор типу шини);

- будуть модернізовані діаграми паливної економічності (опір коченню) і гальмівних властивостей на мокрому асфальті. Рівень зовнішнього шуму в децибелах тепер позначається в числовому вигляді та літерами A, B та C, які інформують, що шина належить до одного з трьох класів. Раніше замість літерного позначення застосовувалася діаграма у вигляді звукових хвиль.

- з’явиться QR-код, який забезпечує перехід до бази даних EPREL (EPREL = Європейський реєстр маркуванняенергоефективності товарів). У ньому міститься інформаційний лист виробів. Це свого роду паспорт шини, де відображається вся інформація, яка є на євро-етикетці, а також дата початку і закінчення виробництва відповідної моделі шин. Такі інформаційні листи вносяться в базу даних EPREL виробниками шин індивідуально.

Завдяки QR коду на новій євро-етикетці, споживачі також зможуть отримати прямий доступ до інформації про шини та зберегти її на своєму електронному носії. Перед реалізацією шин у країнах ЄС постачальник (виробник, імпортер, сертифікований представник) має зареєструвати шини. Реєстрація артиклів доступна з 12 жовтня 2020 року. Споживачі отримають доступ до бази даних ERPEL з 1 травня 2021 року. База Даних буде доступна через публічну веб-сторінку.

- також нова євро-етикетка отримала дві піктограми (3PMSF), які інформують про можливості цієї шини забезпечувати відповідні властивості на снігу, а у випадку з шинами типу С1 - і на льоду.

- На новій етикетці класи від A до C залишилися без змін. Шини для легкових автомобілів і комерційних фургонів, які раніше по опору коченню і зчепленню на мокрій дорозі належали до класу E, тепер будуть перенесені до класу D. У свою чергу, шини, які раніше належали до класів F та G, будуть перенесені до класу E. Це робить етикетку більш зрозумілою.

Нові положення стосовно євро-етикеток також розповсюджуються і на шини для автобусів і вантажівок (шини типів С1, С2 и С3).

„Нове маркування шин повинно допомогти автовласникам вибирати більш економічні шини і отримати інформацію про гальмівні властивості на мокрому асфальті. Як для кінцевих користувачів, так і для власників комерційного транспорту вибір шин з більш низьким опором коченню може привести до істотної економії витрат на паливо, а також до зниження викидів відпрацьованих газів в атмосферу. Чітка інформація про зчіпні властивості на мокрій дорозі сприятиме підвищенню безпеки руху, а інформація про рівень шуму призначена для зниження шумності транспортних засобів, що особливо важливо в умовах швидкісних трас, які проходять через населені пункти. Щоб наші українські клієнти могли отримати повну інформацію про зміни, ми підготували для них детальну інформацію на вебсторінці https://www.continental.ua/legkovi/tires/нове-маркування-шин-єс/поширені-питання », - зазначив Степан Іваник, регіональний менеджер Continental з продажу шин в Україні.



New tire label design

На одну наклейку виробника менше

З січня 2021 року в регіоні EMEA, який охоплює Європу, Близький Схід і Африку, компанія Continental почала використовувати тільки одну з двох наклейок виробника, які завжди використовувались на нових шинах. Завдяки цьому кроку виробник шин щорічно уникне необхідності позбавлятися відходів загальною вагою близько 110 тон. Саме стільки доводиться утилізувати наклейок, обірваних в шинних центрах, в шиномонтажах, в торгових точках, а також на заводах з виробництва шин, де також потрібно відправляти в утиль захисну фольгу, на які спочатку були нанесені наклейки. Цікавий факт - сумарна фольга-підкладка і наклейки мають довжину близько 6,4 км, що більше ніж в три рази перевищує довжину бульвару на Єлисейських полях в Парижі.

Наклейка, від якої компаія вирішила відмовитися, мала логотип відповідного бренду, наприклад, Continental, Uniroyal, Semperit та Barum. Для продавців шин ці наклейки спрощували процес їх пошуку на складах в умовах поганого освітлення.

Інформація, необхідна для продавців і покупців, така як марка шини, типорозмір, артикул і інші дані, будуть перенесені на євро-етикетку. Згідно із законодавством Європейського Союзу та деяких інших країн вона є обов'язковою.  «Згідно українського законодавства   - маркування ЄС  в Україні не є обов’язковим. Однак українські споживачі можуть використовувати євро-етикетку як джерело інформації про властивості шини, які виробник надає з повною відповідальністю.  Одночасно наявність маркування ЄС  свідчить, що дана шина є оригінальною і відповідає всім європейським нормам безпеки» -  підкреслює Степан Іваник, регіональний менеджер Continental з продажу шин в Україні.

New tire label design

Continental розробляє новаторські технології та послуги для сталої та поєднаної мобільності людей і товарів. Заснована в 1871 році, технологічна компанія пропонує безпечні, ефективні, інтелектуальні та доступні рішення для автомобілів, машин, транспортних потоків і транспортних засобів в цілому. У 2020 році попередній обсяг продажів Continental склав 37,7 млрд євро, а в 58 країнах та ринках працюють понад 235 000 осіб. У 2021 році компанія святкує своє 150-річчя.

Підрозділ шин має 24 виробничих і конструкторських локацій по всьому світу. Будучи одним з провідних виробників шин з чисельністю працівників понад 56 тисяч працівників, у 2020 році підрозділ оголосив про попередні продажі на суму 10,2 млрд євро. Continental входить в число технологічних лідерів у виробництві шин і пропонує широкий асортимент продукції для легкових автомобілів, комерційних авто, промислових і двоколісних транспортних засобів. Завдяки постійним інвестиціям в дослідження і розробки, Continental вносить важливий внесок в безпечну, рентабельну та екологічно ефективну мобільність. Портфоліо Підрозділу Шин містить послуги з торгівлі шинами та рішеннями для флот, а також системи цифрового управління шинами для комерційних транспортних засобів.

Зв'язатися
Iryna Yakymiv
Ірина Якимів

Менеджер з PR та Маркетингу в Україні та країнах Балтії

Підрозділу шин Continental

Continental Opony Polska Sp. z o.o.

ul. Żwirki i Wigury 16C, 02-092 Warszawa

Зв'язатися
Cordula Ressing
Cordula Ressing

Head of Communications/ Public Relations Passenger & Light Truck Tires (PLT)

Continental AG l Divison Tires

Büttnerstrasse 25

30165 Hannover, Germany

+49 (0) 511 938 2615

+49 (0) 511 938 2455