Легко сприймати свої шини як належне, але чорні кола на дисках вашого автомобіля містять набагато більше, ніж просто гуму. Насправді це складна суміш різних каучуків - природних та синтетичних - плюс ціла низка інших хімічних речовин та матеріалів. Експертно змішані та комбіновані, наші гумові суміші є досить складними і розроблені для різноманітних умов водіння.
В середньому сучасна шина на легковому автомобілі буде містити до 25 компонентів і 12 різних гумових сумішей. Все починається з натурального каучуку, видобутого із спеціальних дерев, вирощених на великих плантаціях. Ця рідина (латекс) коагулює з кислотою, очищається водою і пресується в тюки.
Тим часом синтетичний каучук створюється окремим процесом із застосуванням суміші хімічних речовин у лабораторії. На етапі виготовлення ці тюки (як природні, так і синтетичні) нарізаються, зважуються та змішуються з іншими інгредієнтами за точними рецептами.
Текстильна промисловість постачає такі вихідні матеріали як віскоза, нейлон, поліефірні та арамідні волокна для виготовлення кордів, які служать армуючим матеріалом.
Металургійна промисловість постачає надміцну сталь. Це служить сировиною для виготовлення сталевих кордів і сердечників боковини.
Ми можемо розбити шину на її компоненти, щоб побачити, куди входить кожен матеріал. Почнемо з дорожнього протектору та просунемось всередину.
Ми також хочемо розглянути кількість використаних матеріалів. Давайте подивимось, що є в одній з найпопулярніших літніх моделей шин Continental. *
Звичайно, різний склад матеріалів забезпечує різні властивості для різних шин. Точне поєднання інгредієнтів має значення.
Суміші матеріалів, що використовуються в шині, будуть залежати від її призначення. М'які інгрідієнти в літніх шинах стають твердими нижче 7 ° C, що погіршує зчеплення. Але зимові моделі пропонують спеціальну технологію, яка забезпечує їх гнучкість та допомагає підтримувати зчеплення - забезпечуючи високу продуктивність навіть при низьких температурах. Живеш у м’якому кліматі? Всесезонні шини можуть запропонувати ідеальне рішення.
ContiSilent ™ - це технологія зменшення шуму, розроблена Continental. Ця технологія зменшує внутрішній шум на всіх дорожніх покриттях. Шини з технологією ContiSilent ™ мають поглинач з пінополіуретану, закріплений на внутрішній поверхні ділянки протектора за допомогою клею. Незалежно від температури, структура пінополіуретану залишається цілою.
Навіть на високих швидкостях поглинач ContiSilent ™ зменшує шум на дорозі всередині автомобіля до 9 дБ (А).
Виробляючи лише з найякісніших матеріалів, Continental встановлює високі стандарти - особливо щодо безпеки. Перш ніж будь-яка інновація Continental увійде у виробництво, вона інтенсивно тестується. Випробування проводяться для кожної зимової та літньої шини. Це робиться за будь-яких погодних умов та дорожнього покриття, використовуючи найсучасніші методи випробувань та вимірювальні технології.
Кожен тест має одну просту мету: зробити водіння безпечнішим.