Шина - це складна комбінація компонентів, виготовлених з численних інгредієнтів. Але як нам дістатися від каучукового дерева до дороги? Виробництво шин - це багатоетапний процес. Давайте простежимо шину Continental через усі п’ять основних етапів виробництва шин:
Різні галузі промисловості постачають шинну промисловість сировиною, яка використовується для створення необхідних сполук.
Сталь. Металургійна промисловість постачає надміцну сталь. Це служить вихідним матеріалом для виготовлення сталевих кордів та серцевин.
Хімічні матеріали. Хімічна промисловість є основним постачальником інгредієнтів для шин. Зокрема, синтетичний каучук та матеріали, що використовуються для зменшення зносу, збільшення зчеплення та продовження терміну служби шини.
Натуральний каучук. Каучук добувають із спеціальних дерев, вирощених на великих плантаціях. Рідина з дерева (латекс), що витікає, згортається, коли до неї додають кислоту. Потім його очищають водою і пресують у тверді тюки для зручності транспортування та зберігання.
Тюки з натурального та синтетичного каучуку розділяють, ріжуть на порції, зважують та змішують з іншими інгредієнтами за точними пропорціями. У сучасних шинах легкових автомобілів використовується до дванадцяти різних гумових сумішей.
Текстиль. Текстильна промисловість постачає такі вихідні матеріали як віскоза, нейлон, поліефір та арамідні волокна для виготовлення кордів, які служать для армування шин.
Сталевий корд. Попередньо оброблений сталевий шнур, що постачається на дротяних котушках, подається в спеціальний пристрій, де він вкладається в один або кілька шарів гуми. В результаті виходить суцільний лист шнура і гуми. Потім усе це ріжеться під певним кутом до правильної довжини відповідно до розміру шини і згортається для подальшої обробки.
Протектор. Зміксований каучуковий матеріал, змішаний у спеціальному міксері, готовий до перетворення в протектор. Екструдер гвинтового типу формує гуму в нескінченну смугу протектора. Після екструзії перевіряють вагу, а сам протектор охолоджують зануренням в рідину. Смуга протектора обрізана на свою довжину відповідно до розміру шини. Потім проводиться інший контроль ваги виробленої одиниці.
Текстильний корд. Безліч текстильних ниток подається в спеціальний станок великим роликовим пристроєм і вкладається в тонкий шар гуми. Потім цей нескінченний лист нарізають на потрібну ширину під кутом 90 ° до напрямку руху і перемотують для подальшої обробки.
Сталевий підсилювач. Серцевина складається з безлічі сталевих дротів у формі кільця. Кожен з них має своє гумове покриття. Потім цю петлю оснащують гумовою верхівкою.
Боковина. Екструдером виробляються бокові стінки, вирізані під конкретний розмір шини.
Внутрішня вкладка. Спеціальний пристрій формує герметичний внутрішній вкладиш у широкий тонкий шар.
Тепер виготовлення шини може розпочатися. Різні напівфабрикати поєднуються в машині, що виготовляє шини і збираються в так звану «зелену шину». Це робиться у два етапи: кожух та протектор / ремінь у зборі. Потім цю “зелену шину” обприскують спеціальною рідиною, щоб підготувати її до вулканізації.
Зараз ми поруч преса для затвердіння шини. Тут шина отримує остаточну форму після того, як її вулканізовано протягом певного часу при певному тиску та температурі. Під час цього процесу сира гума стає гнучкою, еластичною гумою. Прес-форми для затвердіння вигравіровано малюнком протектора та маркуванням боковини.
Кожен окремий етап виробництва - від перевірки сировини до доставки готових шин - підлягає постійному контролю якості.
Багаторівневий процес забезпечує ретельну перевірку якості шин Continental. Готові шини Continentalпроходять:
Після того, як шини пройшли всі належні перевірки, вони відправляються на склад розподілу для відвантаження.