Шина - це значно більше, ніж гумове кільце, наповнене повітрям. Це складна конструкція з різними можливими формами, запроектована для вирішення багатьох завдань. У цьому розділі ми прагнемо познайомити Вас з різними типами шин на ринку і перевагами кожної з них.
Є дві ключові області, де один тип шин можна відрізнити від іншого - гумова суміш та малюнок протектора. Вони, в свою чергу, визначаються середовищем та умовами, коли шина використовується. Поки застосовується правильна технологія шин, ви можете бути впевнені, що колеса вашого автомобіля чи вантажівки матимуть чудову керованість та зчеплення з дорогою.
Літні шини
Літні шини мають спеціальну гумову суміш, яка забезпечує чудове зчеплення та керованість як на сухій, так і на мокрій дорозі, в теплих умовах. Вони також мають знижений опір накату і, отже, забезпечують більшу ефективність використання палива та створюють менше дорожнього шуму.
Малюнок протектора на літній шині більш обтічний, ніж на зимовій шині, з меншою кількістю канавок для очищення від води, що максимізує контактну ділянку з дорогою. Отже, транспортний засіб має чудові зчеплення та гальмування в сухі літні місяці.
Однак ці самі характеристики - унікальна гумова суміш і проста конструкція протектора - роблять літні шини непридатними для зимових умов їзди. Коли температура опускається нижче 45 градусів за Фаренгейтом (7 градусів Цельсія), суміш стає твердою і крихкою, і конструкція протектора не може адекватно реагувати на сніг або лід.
Зимові шини забезпечують надзвичайне зчеплення з дорожньою площиною, покритою снігом та льодом, а також на мокрій дорозі в холодних умовах.
Склад протектора зимової шини містить більше природного каучуку, тому він не твердне, коли температура опускається нижче 45 градусів за Фаренгейтом (7 градусів Цельсія). Натомість він залишається гнучким та еластичним у холодному кліматі, щоб зменшити гальмівний шлях при зупинці.
Конструкція протектора має глибші блоки протектора, які заглиблюються в сніг та лід, щоб забезпечити більше зчеплення. Зимова шина також має безліч ламелей, які чудово очищають воду та ляпанину на шляху автомобіля та зменшують ризик гідропланерінгу.
Однак зимові шини не слід використовувати для літнього сезону. Суміш занадто м’яка для сухого асфальту, тобто вона швидше зношується. Більше того, підвищений опір накату призведе до вищого споживання палива та шуму на дорозі.
Всесезонна шина поєднує характеристики як літніх, так і зимових шин, пропонуючи гібридне рішення з перевагами обох. Для водіїв, які проживають у регіонах з м’якими зимовими умовами (температури рідко опускаються нижче нуля), альтернативою можуть стати всесезонні шини. Всесезонні шини Continentalпропонують безпеку та преміальні характеристики. Крім того, водії можуть заощадити гроші та час, а також зменшити зусилля, необхідні для сезонної зміни шин. Але завжди пам’ятайте, що літні та зимові шини спеціально пристосовані до відповідних умов.
Якщо ви не впевнені у правильному виборі шин, зв’яжіться з місцевим дилером, щоби отримати дієву пораду.
Run-flat шини - один з найбільших винаходів в автомобільній промисловості з моменту появи пневматичної шини, та переходу від шини із зміщенням до радіальної. Чому це так революційно? У разі проколу або раптового падіння тиску повітря, шина і далі може їхати, поки водій не зможе безпечно дістатися додому або до найближчої СТО.
Функціональність шини, забезпечується міцними та товстими посиленими боковинними стінками, завдяки яким на них можна тимчасово їздити після проколу. Загалом, ви можете проїхати до 80 кілометрів (50 миль) на пробитій шині. Але майте на увазі, що потім, вони вже не підлягають ремонту, і ви повинні якомога швидше замінити її на нову.
Автомобільні шини 4x4 відрізняються більш широким дизайном протектора, ніж звичайні автомобільні шини, головним чином більшим блоком протектора та глибшими канавками шин. Стандартні шини погано працюють на таких поверхнях, як наприклад багно, оскільки протектор швидко заповнюється брудом, і колесо починає марно крутитися, закопуючи шину все глибше і глибше в новостворену яму. Для порівняння, автомобільні шини 4х4 мають краще зчеплення з дорогою на важких місцевостях, таких як бруд, багно, трава та сніг, без такого результату, аби площина протектора забивалася.