You are currently at our Ukraine website. We also offer a wide range of products with direct customer service in many locations worldwide.
All locations




Технічні деталі

Досконале керування на дорозі і бездоріжжі.

Шини ContiCrossContact™ LX Sport гарантують краще гальмування на сухій поверхні та перенесення сил із шини на дорогу.

Чудове гальмування на сухій та мокрій поверхні.

Шина скорочує гальмівний шлях на мокрій поверхні та поліпшує зчеплення на дорозі й бездоріжжі.

Знижений опір коченню.

Контур оптимізований під кутом для рівномірного зношення.

Технології

ContiSeal™ — це технологія, розроблена Continental з метою герметизації пошкодженого протектора шини. У разі проколу протектора сторонніми предметами, такими як цвяхи, немає необхідності негайно зїжджати на узбіччя, щоб змінити шини. Проколи затягуються навіть тоді, коли предмет, що викликав прокол, випадає з шини. ContiSeal™ - це липке та в'язке нашарування, нанесене на внутрішню частину шини в області протектора. ContiSeal™ затягує 80% всіх проколів шин і, отже, зменшує ризик повної втрати тиску шин. Шини ContiSeal™ позначені відповідним символом на боковині. Вони сумісні з усіма поширеними дисками.

ContiSeal

ContiSilent™ — це технологія розроблена Continental з метою зниження шуму шин. Вона забезпечує зниження шуму в салоні на всіх дорожніх покриттях. Шини ContiSilent™ оснащені шумопоглинаючим матеріалом у вигляді поліуретанової піни, яка кріпиться спеціальним клеєм до внутрішньої поверхні шини в зоні протектора. Структура спіненого матеріалу залишається незмінною, якою б не була температура. Завдяки технології ContiSilent ™ рівень шуму в салоні автомобіля знижується до 9 дБА (залежно від типу автомобіля, його швидкості і типу дорожнього покриття).

ContiSilent

Система SSR — це технологія типу run-flat розроблена компанією Continental спеціально для низькопрофільних шин, з метою забезпечення їх сумісності з усіма типами стандартних дисків. Принцип дії SSR заснований на самопідтримуючій укріпленій боковині, завдяки якій шини зберігають свою форму і продовжують виконувати свою функцію навіть у разі втрати тиску. У разі проколу боковина не стискається між дорогою і диском, а шина не зісковзує з ободу. Це дає можливість продовжувати подорож, а, отже, запаска більше не потрібна. Відсутність необхідності тримати запасне колесо в автомобілі означає зниження його ваги, а це покращує паливну ефективність. Це також додає до 80 літрів вільного місця в багажнику.

SSR


Все ще маєте запитання?

Просто запитайте.

Ми будемо раді відповісти на всі ваші запитання та підтримати вас своїм досвідом в шинній галузі.




Шукаєте дилера?