У випадку більш високого динамічного навантаження, поверхня контакту збільшується, що скорочує гальмівний шлях і поліпшує стійкість на поворотах.
Завдяки поєднанню окремих елементів, шина забезпечує хороший контакт із землею, покращуючи зчеплення і гальмування, а також надаючи оптимальну точність управління в поворотах і на прямій.
Найсучасніша кремнієва суміш протектора шини забезпечує досконале зчеплення і низький опір коченню.
ContiSeal™ — це технологія, розроблена Continental з метою герметизації пошкодженого протектора шини. У разі проколу протектора сторонніми предметами, такими як цвяхи, немає необхідності негайно зїжджати на узбіччя, щоб змінити шини. Проколи затягуються навіть тоді, коли предмет, що викликав прокол, випадає з шини. ContiSeal™ - це липке та в'язке нашарування, нанесене на внутрішню частину шини в області протектора. ContiSeal™ затягує 80% всіх проколів шин і, отже, зменшує ризик повної втрати тиску шин. Шини ContiSeal™ позначені відповідним символом на боковині. Вони сумісні з усіма поширеними дисками.
Система SSR — це технологія типу run-flat розроблена компанією Continental спеціально для низькопрофільних шин, з метою забезпечення їх сумісності з усіма типами стандартних дисків. Принцип дії SSR заснований на самопідтримуючій укріпленій боковині, завдяки якій шини зберігають свою форму і продовжують виконувати свою функцію навіть у разі втрати тиску. У разі проколу боковина не стискається між дорогою і диском, а шина не зісковзує з ободу. Це дає можливість продовжувати подорож, а, отже, запаска більше не потрібна. Відсутність необхідності тримати запасне колесо в автомобілі означає зниження його ваги, а це покращує паливну ефективність. Це також додає до 80 літрів вільного місця в багажнику.
Ми будемо раді відповісти на всі ваші запитання та підтримати вас своїм досвідом в шинній галузі.