Легкові шини /шини для ванів / шини для 4x4

stage_image1_lg

Why Continental

Інструкція з техніки безпеки монтажу шин

Інструкція з техніки безпеки монтажу шин

Шини Continental  для легкових авто та малотонажних вантажівок.

Tire Mounting Safety Instruction - exclamation mark

ПОПЕРЕДЖЕННЯ ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ!

Пам’ятайте, що встановлення шин на диски може бути небезпечним.

Монтаж шин повинен проводити лише кваліфікований фахівець з обслуговування шин.

Ніколи не проводьте дії з обслуговування шин без належного навчання, інструментів та обладнання. Спроба встановити шини за допомогою неправильних, пошкоджених або з браком  інструментів та / або без застосування правильних дій, може призвести до вибуху шини, що спричинить серйозні травми або смерть.

Завжди читайте, усвідомлюйте та дотримуйтесь будь-яких попереджень виробника, що містяться в інструкціях для покупців, на обладнанні, перерахованих на веб-сайтах та / або вилитих на боковині шини.

Ніколи не накачуйте незакріплену шину. Ніколи не стійте, не нахиляйтесь і тримайте відповідну дистанцію під час накачування шини повітрям. Тримайтеся подалі від будь-якої шини, яка накачується, враховуючи місцеві умови.

Забезпечте відповідні засоби індивідуального захисту, тобто захисні окуляри, засоби захисту слуху, робоче взуття.

Для вашої особистої безпеки та безпеки інших людей:


Загальні аспекти:

  • Шини повинні відповідати вимогам до ширини та діаметру ободів і її параметри мають бути схваленими виробником для відповідної моделі автомобіля. Наприклад, шини діаметром 17 дюймів повинні бути встановлені лише на ободах діаметром 17 дюймів, а не на ободах діаметром 17,5 дюймів. Якщо шина помилково встановлена ​​на ободі неправильного розміру, не перемонтовуйте її на відповідне колесо – просто утилізуйте її. Так можливо, що шина була пошкоджена всередині (що не видно зовні), оскільки була небезпечно розтягнута і могла вийти з ладу під час монтажу або експлуатації.
  • Слід використовувати лише обода правильного розміру в хорошому, чистому стані, без іржі або корозії. Вони не повинні бути пошкоджені, деформовані або в неналежному стані зношенності.
  • Шини не повинні мати пошкоджень, а всередині шини не повинно бути сторонніх речей.
  • Встановлюючи нові шини з камерами, завжди використовуйте нові камери. Коли камери розтягуються в процесі експлуатації, існує ризик утворення складок в старих камерах, тому повторно використані камери можуть раптово порватися.
  • Безкамерні шини слід встановлювати лише на ободах, призначених для безкамерних шин, тобто ободах, які мають запобіжний рельєф та відповідні виступи.
  • З міркувань безпеки безкамерні шини завжди повинні бути обладнані новими клапанами. Будь ласка, дотримуйтесь максимально допустимого тиску для клапанів відповідно до специфікації виробників клапанів - зазвичай 450 кпа (4,5 бар) / 65 фунтів на квадратний дюйм для монтованих гумових клапанів. Вище цього тиску є обов’язковими для застосування металеві клапани або запірні клапани високого тиску.
  • Якщо використовується система контролю тиску в шинах (TPMS), зверніться до рекомендацій виробників щодо необхідності обслуговування та оновлення датчика під час заміни шин.


Демонтаж шин:

  • Перед тим, як шина знімається з обода, вставку клапана необхідно викрутити та зняти, щоб забезпечити повне вивільнення залишкового тиску повітря в шині.


Монтаж шин:

  • Завжди покривайте накладки шин та обід дозволеною змазкою для кріплення шин перед монтажем. Для цього не можна використовувати мастила на основі силікону, нафти або розчинників.
  • Поки шина накачується, обід повинен залишатися надійно закріпленим на автомобілі.
  • Якщо шина встановлена ​​на машині, яка не має блокувального пристрою для утримання ободу, накачування слід проводити в захисній клітці або іншому обмежувальному пристрої.
  • Ніколи не кладіть легкозаймисті речовини в вузли шин / ободів. Ніколи не кладіть будь-яку легкозаймисту речовину всередину  шини / обода та не намагайтеся її запалити, щоб посадити її на місце. Така практика вкрай небезпечна і може також спричинити значні пошкодження шини або обода, які можуть призвести до виходу з ладу шини, що експлуатується.
  • При установці безкамерних автомобільних шин слід подбати про те, щоб края шин, монтувались по очищеному та змащеному спеціальною змазкою, краю обода. Щоб уникнути тріщин в середині коліс, необхідний тиск «вискоку» не повинен перевищувати 330 кпа (3,3 бар / 48 фунтів / кв. Дюйм). Якщо шина не закріплюється на місці навіть при такому тиску, тиск потрібно послабити, а причину виявити та усунути. Тоді процедуру можна повторити.
  • Тільки тоді, коли край шини правильно розміщені на краях ободу, тиск можна збільшити, щоб забезпечити найкраще кріплення бортів та оптимізоване прилягання до фланців ободу. Однак цей тиск  ніколи не повинен перевищувати 400 кпа (4,0 бар) / 58 фунтів на квадратний дюйм.
  • Для деяких країн відповідні місцеві організації по стандартам встановили різні значення максимального тиску при монтажі. Будь ласка, зверніться до таблиці нижче, яка наводить приклади для деяких країн, щоб дотримуватись місцевих стандартів (статус станом на липень 2018 року, не має гарантії повноти, актуальності та правильності).

Країна

Максимальний тиск кріплення

Стандарти

Німеччина

Тиск зіскоку шини: 330 кпа (3,3 бар) / 48 фунтів на квадратний дюйм

Тиск при посадці шини: 400 кпа (4,0 бар) / 58 фунтів на квадратний дюйм

WDK

США / CAN

275 кпа (2,75 бар) / 40 psi

RMA/USTMA

Бразилія

275 кпа (2,75 бар) / 40 psi

ALAPA

Японія

300 кпа (3,0 бар) / 44 psi

JATMA


  • Як тільки шина встановлена правильно, відрегулюйте тиск до робочого тиску, зазначеного виробником автомобіля.

Run Flat tyres (SSR):

  • Так як SSR це спеціально розроблена технологія, SSR можуть встановлюватися та зніматися лише у спеціально навчених майстернях, які пройшли сертифікацію Continental. Детальні вказівки щодо монтажу / відеоролики для спущених шин SSR доступні на веб-сайті www.conti-ssr.com.

Контакт:

Технічне обслуговування споживачів Шин

Електронна адреса: technical.bulletin.tires@conti.ua